Gå til innhold

vondt i "musa"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i 37+5 og hodet til baby har festet seg. i dag har jeg fått så vondt i musa, er dette tegn på noe? kjenner at baby ligger langt nede i bekken og har en del mens murringer?

 

det virker lissom som om underbuksa lugger hele tiden, noe den ikke gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kaldes nedpress og er helt normalt =)

Skrevet

helt normalt ja:)

kan nok hende du kan føle deg ganske hoven der nede og etterhvert... men ikke noe farlig:)

Skrevet

Hehehe! Kjenner igjen den der! Tipper du har det samme som meg. Må liksom snike meg litt bort av og til og klype meg en gang eller to! Sånn irriterende stikking!!!

Skrevet

ja akkuart det. virker som det lugger skikkelig til noen ganger.

Skrevet

Jeg har skikkelig sliten følelse i sjeden, kjennes ut som om jeg har hatt voldsom sex ... Er dette nedpress?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...