Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 eller kan det komme en liten bit bare? kom en liten klump på str med en extra-tyggis (hehe). gele-aktig gulhvitblank sak....
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Den kan komme både litt og litt eller hele proppen:) Utifra str du beskriver kan det virke som hele proppen har gått hos deg, men ikke godt å si:) hehe!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 ja.. kansje det.. syns den var så liten i forhold til sist, men jeg kan huske feil... da gikk den under fødslen så da var det vel mye som ble oppfattet litt anderledes enn det det var. er bare i uke 32 så håper ikke dette fører til noe.. babyen festet seg i uke 31 og jeg har hatt mye menssmerter og vonde kynnere siden søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå