Gå til innhold

går hele slimproppen


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller kan det komme en liten bit bare? kom en liten klump på str med en extra-tyggis (hehe). gele-aktig gulhvitblank sak....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Den kan komme både litt og litt eller hele proppen:)

 

Utifra str du beskriver kan det virke som hele proppen har gått hos deg, men ikke godt å si:) hehe!

Skrevet

ja.. kansje det.. syns den var så liten i forhold til sist, men jeg kan huske feil... da gikk den under fødslen så da var det vel mye som ble oppfattet litt anderledes enn det det var. er bare i uke 32 så håper ikke dette fører til noe.. babyen festet seg i uke 31 og jeg har hatt mye menssmerter og vonde kynnere siden søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...