Hønemor&guttaboys Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Minstemann her på ett år hadde litt rosaskjær i bleien nettopp, når jeg skiftet på ham. Ser ut som bittelitt blod har kommet ut sammen med urin. Hva kan dette tyde på, -UV? Jeg har merket meg at han har tisset mindre i det siste, også.. Uff
Hønemor&guttaboys Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2008 Trodde virkelig det var noen som visste dette her inne!
Honningmelon Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Det trenger ikke være blod, det kan også være urater som skilles ut med urinen. Det ser litt oransje ut. Kan være blod også. Kan komme av for eks. uvi eller et rift.
Hønemor&guttaboys Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Takk for svar! Urater, hva vil det si da? Det er normalt? Ja, kan godt hende det var det, jeg så bare at det var en sterkere farge enn normal urin, men ganske lyst likevel.
Honningmelon Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Det er noen stoffer som skilles ut sammen med urinen, og er helt ufarlig :-) Min eldste har hatt det flere ganger, og ofte samtid med feber. Se etter om du ser noe mer av det, og om det er oransje-aktig så er det sansynligvis urater. Men, om det kommer mer, så kan det nok være lurt å ta en urinprøve uansett.
bente69;) Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 En venninne av meg hadde blod i urinen, hun hadde nyrebekkenbetenelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå