Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 smør og hvitløk bare??? takk fra husmor in training
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har jaffal gjort det + kanskje litt ekstra annet krydder for å få litt farge på det (alt etter hva annet du skal ha det til). )
Kosel Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Bruk et godt smør. Kvitseid smør er fantastisk!! La smørret stå ute å bli ordentlig mykt. Hakk opp hvitløk, masse hvitløk og bland sammen. Sett kjølig slik at det stivner. Da kan du skjære av d du trenger og fryse resten. Jeg bruker ofte også å hakke opp frisk persille og chili å blande inn også. Eller koriander.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 har ikke frisk persille.. men basilikum.. har vanlig smør og skal ha det på fersk baguett til pasta og spicy bolognes saus.. så skal jammen hakke i litt chilli også!! takk for tipset. kan jeg kjøre alt sammen med stavmixer??
GuttemammaX3 Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg bruker ca to deler smør og en del rømme, ellers krydre som nevnt ovenfor. Da blir det mer "kremet":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå