mamma070706 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 til tross for at jeg stikker hodet frem for hugg hos alle moralens voktere her på bim, så må jeg si at nå har jeg ufattelig lyst å rømme. Mannen på jobb 7 mnd i året og syke barn en gang og bestandig.. Alle tre ungene har ikke vært friske samtidig siden 6.des. Oppkast, ørebetennelser, halsebetennelser, lungebetennelser.. Tror jeg snart blir sprø. Syke barn dager allerede oppbrukt, og et evig nattevåk.. Nesten så jeg blir misunnelig på mannen som reiser vekk på jobb en mnd i slengen. Og ja, er fullstendig klar over at det ikke er enkelt å sitte på en båt å høre statusen hjemme, men det er jammen ikke enkelt å være den som sitter igjen og skal takle alt alene heller. Tenk å få sovet en hel natt... SUKK........ Det var dagens hjertesukk fra meg, og slapp av, jeg blir ved min post Her sitter jeg godt..
Sjefsmegga Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Full forståelse herfra, har en som jobber og er mye borte ( når an er hjemme så jobber han stort sett overtid), had ei som har vært mer eller midre sjuk sia oktober...og to andre som også krever sitt..ikke kjører jeg bil heller og bor noen kilometer fra nærmeste butikk og må da bruke buss for å få handlet det jeg trenger.. Så det er lov å komme med et hjertesukk i sådanne stunder. Min er nå på vei til Ungarn og jeg driver å pusser opp barnerom oppi alt kaoset her..hehe
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Oi, all sympati og forståelse herfra! Mannen min jobber heldigvis "hjemme" (kommer hjem hver ettermiddag), og jeg tror faktisk ikke jeg hadde klart å ha det slik som deg (hadde i hvertfall vært potte sur og sliten hele tiden)! Hatten av for alle alenemammaer og periodevis-alenemammer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå