Gå til innhold

Jeg vi-il føde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tralalalalala... Jeg vi-il føde tralalalalalala...

(Noen gode tips?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, vent til i morgen - bursdagen min;)

Skrevet

vel,det som funka på meg var å bare drite i å tenke på å føde...var 7 dager på overtid,og tenkte på det HELE tiden..så slo jeg meg til ro med tanken på at jeg aldri kom til å føde..og det begynte samme kveld..=)

hehehe

Skrevet

Hvor mye av huset har du fått vasket nå?? ;)

Skrevet

Så mye sex som mulig. ;o)

*sender fødestøv*

Skrevet

Hehe, Det som fungerte til meg med nr 1 og gå i trapper (ubevist da vi flyttet dagen før og jeg gikk veeeldig mye opp og ned trappene) Vannet gikk dagen etterpå. Nr 2 så hadde vi sex 2timer før riene strartet ;p Og jeg fødte nøyaktig i uke 37+6 med begge 2. Tror ikke kroppen min er laget for og gå lengre gravid jeg ;P

Skrevet

Hihi.. Venter ikke du på meg, du a? :o)

Skrevet

Vasking av hus skal være effektivt.

Jeg stiller herved vårt til din disposisjon (av mitt hjertes godhet, selvsagt)

Skrevet

Vi hadde sex rett før riene begynte, men det hadde vi prøvd endel ganger uten hell før det satte i gang også. Og vindusvask og trappegang og lange gåturer. Uten hell, hihi. Men kanskje det funker med omvendt psykologi sånn som det ofte gjør med trass-barn; "bare bli der inne du, det er så koselig så, ingen bleier å skifte og ingen smokker å hente midt i grålysninga" ;o)

Skrevet

Hehe.. ja jeg tviler ikke :o)

Huset er i grunn ganske rent allerede..

Skrevet

Har moppa og støvsugd bare i dag.. Er jo gullende rent her jo :o/

Skrevet

Faktisk lenge siden vi har hatt så mye sex på en uke... Men, nothing :o/

Skrevet

Likt på begge ja... I såfall blir det 21. på meg da!

(er jo ikke så lenge til det heller da)

:o)

Skrevet

Slapp av laffen, Hampus kommer i morgen, 20 februar:))))

Skrevet

I overimorgen mener du vel?!

Spennende!!

Skrevet

Ojoj, da må du si i fra her inne så vi får høre når fødselen starter :-) Kanskje det blir likt til deg også ;-) *lykke til da* :-D

Skrevet

TAkk takk!!

Tar det like lang tid som sist kommer jeg til å holde dere oppdaterte i ett døgn før jeg drar på sykehuset.. hehe...

Skrevet

Har dere navnet klart?

5 dager over sier jeg til gubben "han vil sikkert ikke komme ut fordi vi ikke har noe navn til ham" ... navn ble bestemt og han kom 8 dager over. (jentenavn hadde vi i boks 8 mnd i forvegen, men jeg "visste" jo at det ikke var noen prinsesse i magen :-))

Skrevet

Hehe... nei navnet er ikke klart. Blir nok ikke det med det første heller, vi er helt på hver vår ende av spekteret da det gjelder navn :o/

Så han bør helst komme ut før vi blir enige.. hehe..

Skrevet

Løp og kjøp en flaske Ariel (alkoholfri rødvin). Funka fint her i gården. Iallefall i kombinasjon med sex :)

Skrevet

ja sett deg ned å se ungkaren med en firkløver og en stoor cola =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...