Gå til innhold

Kliner du busemenn på bilsetet???


Anbefalte innlegg

Skrevet

JA eller NEI!

 

JA jeg gjør det! Og nyter min lille hemmlighet. Sitter i mine egne tanker på vei til butikken, jobb eller annet og graver busemenn og koser meg fælt!!

Noen flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke i bilen, men på bussen, tbanen osv.

Skrevet

ikke på bilsetet, men på glassruten i ferskvaredisken på safari

Skrevet

ikke bilen, men i smågodthyllene på mega, prix og andre matbutikker samt på brød..

Skrevet

slurp, dette blir bedre og bedre

Skrevet

Jeg ruller dem til små baller, og knipser dem i hytt og pine...så bare pass dere!

Skrevet

Hahaha!!! Tøft, men det tells nok ikke.... =)=)=)=)

Skrevet

Det gjør jeg også! Ikke bare i bilen, hjemme i stua også!

Skrevet

dette teller vel ikke, men som kjøkkenhjelp kan man gjøre så mangt i smug. :P

Skrevet

Æææææææææææææææsj! Ikke si hva det er du gjør, da blir jeg seriøst kvalm! Er en av grunnene til at jeg ikke liker å spise ute!

Skrevet

Du har nok fått servert en busemann i pizzaen din =)=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...