Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 JA eller NEI! JA jeg gjør det! Og nyter min lille hemmlighet. Sitter i mine egne tanker på vei til butikken, jobb eller annet og graver busemenn og koser meg fælt!! Noen flere??
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 ikke i bilen, men på bussen, tbanen osv.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 ikke på bilsetet, men på glassruten i ferskvaredisken på safari
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 ikke bilen, men i smågodthyllene på mega, prix og andre matbutikker samt på brød..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Jeg ruller dem til små baller, og knipser dem i hytt og pine...så bare pass dere!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Kliner med bustete menn i bilsetet til stadighet.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Hahaha!!! Tøft, men det tells nok ikke.... =)=)=)=)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Det gjør jeg også! Ikke bare i bilen, hjemme i stua også!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 dette teller vel ikke, men som kjøkkenhjelp kan man gjøre så mangt i smug.
Tommage♀♂ Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Æææææææææææææææsj! Ikke si hva det er du gjør, da blir jeg seriøst kvalm! Er en av grunnene til at jeg ikke liker å spise ute!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 Du har nok fått servert en busemann i pizzaen din =)=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå