Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Er det ikke ganske så mye sukker i det? og er det av den "farlige" varianten?.... for voksne altså :0) Har fått helt dilla, men innbiller meg at det ikke er særlig sunt, eller tar jeg feil?
Sivalur Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Farlig sukker i druene? Neida - det tror ikke jeg noe på. Jeg mener at frukt er sunt uansett. All frukt er supert for fordøyelsen! Men - man bør jo begrense inntaket. Kommer an på hva du mener med usunt - for tennene eller vekten sin del? For begge deler så er det nok lurt å begrense seg litt, men spis druer med god samvittighet - det gjør hvertfall jeg!
2(3) Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Druer er vel ikke akkurat usunt men det er en del sukker i disse, fruktsukker. Disse stenfrie blå druene er det mest sukker i. Typisk, de som er så gode.
Gjest ->>- Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Sukker er sukker. Druer i store mengder er ikke spesielt sunt, selv om det selvsagt gir mye mer vitaminer og denslag enn om du spiser en sjokolade.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Druer inneholder en del fruktsukker, men om du skal velge mellom det eller snop så velg druene ;-) Fruktsukker er bedre enn "vanlig" sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå