Gå til innhold

Hei.. Trenger litt støtte :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en forferdelig følelse å ønske seg barn så inderlig, for bare å få beskjed om at det ikke kommer til å skje på lang tid.

Jeg tenker på barn ofte, for ikke å si hele tiden. Er på gråten veldig ofte, gråter mye uten at jeg kan fortelle hva det er. Vi har jo snakket om det og jeg har fått klar beskjed om at det ikke er aktuelt på en god stund enda.. Finnes jo grenser for hvor mange ganger for dagen jeg kan ta dette opp. Han begynner å bli lei av å snakke om det. Så da føles det lettere på en måte å skjule hva jeg tenker på.

Dette ble litt merkelig, men måtte få ut litt frustrasjon. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvordan er det mulig å bare glemme det?? Det virker som at alle rundt meg er gravide og har barn.. Flott å ha et forum å skrive noen tanker i, så slipper jeg å la alt gå utover min kjære.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sånne perioder innimellom jeg også hvor det eneste jeg tenker på er barn barn barn og føler meg på gråten hele tiden. Har en venninne som har sagt til meg at jeg burde dra fra samboeren min og heller finne meg en mann som vil ha barn... men HALLO! For meg i hvertfall er hele poenget med at jeg ønsker meg barn det å vise hele verden hvor mye han betyr for meg, ikke minst vise HAN hvor mye han betyr for meg. Så om jeg må vente på han så gjør jeg det.

I ventetiden prøver jeg å kose meg så godt jeg kan. Være med venner, shoppe, trene, finne andre hobbyer (jeg elsker å brodere) osv osv. Nå for tiden er det bare (vel nesten da) flytting inn i nytt hus som står på plakaten (15 dager igjen!)

Skrevet

Skjønner det. Synes det samme, er jo akkurat denne mannen jeg vil dele livet mitt med å få barn med! Er jo ikke sånn at jeg vil ha barn koste hva det koste vil.

Venter selvfølgelig så lenge han trenger det. Den som venter på noe godt, osv..

Driver også med trening, strikking, lesing osv. Her er det oppussing og hage som burde fikses :-)

Snart får jeg ring på fingeren også :-D

Skrevet

Skjønner akkurat hvordan du har det!! Men hvis det er slik at dere ikke har barn fra før, så UTNYTT den tiden dere har nå; gå på kino, besøk venner ,gå en kveldstur sammen, dra ut å spise, gå på byen, reise og være kjærester,osv

Selv om man tenker at man er "fredig" med det og vil videre, så gjør mye av det nå!! Tildels for å ha gjort det og ikke angrer på hva man ikke gjorde før man fikk barn, men OGSÅ for å gi mannen din det han er redd for å miste!!!!

Da kan du iallefall si at dere har vært flinke til det, og gjør dere mye av det , tror jeg han letter og fortere vil bli klar for tanken på barn:)

Men har han gitt deg noe tidspunkt for når du kan forvente deg at han er klar??? Prøv å lage et kompromiss, om når han er klar(selfølgelig sånn ca-tid ; 1 år eller 3 eller 7år hvis du skjønner)

slik at det blir letter for deg å "se fremover" og så blir det lettere for deg å ikke "mase" så mye(!).

hvis du skjønner hva jeg mener!?!?

lykke til iallefall og håper han snart bestmmer seg for å bli gravid med deg:)

Klem fra ei som vet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...