Dollywood Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 snop liksom? jeg har potetgull og maryland cookies, veldig lyst på noe nå...
simba>>>3gutter Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Nei ingenting, for det bir spist opp med engang så vi prøver å ikke ha sånt i huset.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Ja har desverre det. skulle liksom bli flink å bare kjøpe det vi kom til å spise i helgene. Men det blir alltid masse igjen.. å det fører til småspising resten av uka. Nå har jeg litt smågodt, en japp, å cheez doodles.
Alba44 Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Ja, huff.... tortillachips i skapet og vaffelrøre som skal stekes etterpå :-/
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Nei, slikt er fy-fy her nå Vesla har noe lørdagsgodt igjen, men det rører jeg ikke
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 masse, men alt er gått ut på dato tror jeg.. men IS derimot, det går ikke ut på dato.. hihi.. is er digg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå