Gå til innhold

har dere noe digg i skapet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

snop liksom?

 

jeg har potetgull og maryland cookies, veldig lyst på noe nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ingenting, for det bir spist opp med engang så vi prøver å ikke ha sånt i huset.

Skrevet

Ja har desverre det. skulle liksom bli flink å bare kjøpe det vi kom til å spise i helgene. Men det blir alltid masse igjen.. å det fører til småspising resten av uka. Nå har jeg litt smågodt, en japp, å cheez doodles.

Skrevet

Ja, huff....

tortillachips i skapet og vaffelrøre som skal stekes etterpå :-/

Skrevet

Nei, slikt er fy-fy her nå ;) Vesla har noe lørdagsgodt igjen, men det rører jeg ikke ;)

Skrevet

masse, men alt er gått ut på dato tror jeg.. men IS derimot, det går ikke ut på dato.. hihi.. is er digg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...