lykkelig78 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har brukt p-piller i ca 5 år, før vi bestemte oss for å prøve å bli gravid (juli/ august). Har hatt dårlig utslag på eggløsningstester, men i følge blodprøver ar alt i orden..... Noen som har erfaringer med dette????? Har alltid hatt regelmessig mens og "eggløsnings.smerter ".Men det tar kanskje litt tid før mann er i gang igjen???
AO3 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Det er nok veldig individuelt, og det er helt normalt at det tar litt tid å bli gravid etterpå, noe du sikkert allerede vet. Uten p-piller har jeg uregelmessige, lange sykluser (4-12 uker). Jeg gikk på p-piller i ca ett år, og kuttet de ut 4. januar i år, fikk bortfallsblødning som normalt 2 dager etterpå. 14. februar testet jeg positivt, fikk altså ikke igjen tr en gang før det klaffet! Jeg har aldri prøvd eggløsningstester, men det er mange her inne som sier de ikke finner EL med den ene eller den andre typen tester. Hvis blodprøvene er i orden, er sikkert alt greit, dvs at du faktisk har eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå