2gutter:) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 fikk pos test i dag, på dag 26, ikkje knall sterk, men definitiv sterk nok:) Klarer ikke glede meg helt... har stikkinger i magen, men det er vel normalt. Er 3 pp. etter MA i høst. Håper spira sitter nå!
Budeia og lillegutt Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer så masse, og velkommen Har stikkinger jeg og, og har forstått at vi er i godt selskap her inne når det gjelder det.. Er bare livmora som vokser visstnok, så vi får satse på at alt er bra:)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer Isig! Velkommen hit! Jeg ble også gravid i 3. pp. etter å ha mistet to ganger, så du er i godt selskap sånn sett. Jeg håper virkelig at det går bra for dere denne gangen, og stikkene du kjenner i magen er en veldig god start! :-)
kattungen Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer masse! Skjønner at du ikke klarer å slappe helt av etter MA, sånn har jeg det også. Ble gravid 2pp e MA og er 8+2 nå. Skal på UL i uke 10, så blir spennende. Gjør andre "grep" for å føle meg mer trygg, gikk til legen tidlig og måler hcg innimellom. Håper at det går bra for deg denne gangen, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå