Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man har lyst på barn og funnet den man vil dele livet med? :)

Sånn medisinsk sett er det mellom 20 og 30 år, men det er jo ikke alle som har resten av livet på stell i denne perioden. Hehe.. Jeg håper virkelig at jeg kan få flere barn etter at jeg blir 30! :)

Skrevet

Ja:-)det virker om det er litt populært fordi enda yngre også

Skrevet

men,sånn er det:-)lurer på en ting til?sitter her og spiser knekkebrød med frokostsalat.er det farlig?er jo så mye som ikke er bra.er jo ost i den også

Skrevet

Hehe, nei jeg vet ikke helt. Håper på å få mitt første barn mens jeg er 28. Vil gjerne ha to barn, og det første før jeg blir 30 i hvert fall. For min del har jeg i hvert fall ikke vært klar for å få unger tidligere...

Skrevet

Når er det egentlig perfekt? Det er alltid grunner for og mot. Ikke alltid det er planlagt, men de er jo stort sett velkommen likevel. Men viss det er planlagt må det være når mor og far er klar for det, økonomien er ok og man føler det passer i forhold til jobb eller studier.

Selv ville jeg være ferdig til jeg er 30, men tror ikke det går. Er 26 når jeg får mitt første, og har planer om 2 eller 3. Dersom det blir 3, sprekker aldersgrensa mi. Helst ville jeg begynt når jeg var 25, men da var jeg ikke klar, verken i hodet eller jobb.

Nå var alt perfekt for oss begge, og det klaffet på første forsøk.

Skrevet

Umulig spørsmål å svare på.

Jeg kommer til å være 21 når min første kommer. Det er planlagt, og er kanskje tidlig, men jeg er absolutt klar. Skal fortsette å studere, og samboeren min har en god jobb. Han blir dessuten 26, og han vil også være ung far, så tida begynner liksom å renne ut hvis vi skal ha tre barn!

Men jeg synes altså at tidlig 20-åra er en fin tid hvis du er ferdig med fest og eksperimentering. =)

Skrevet

Ok.har du jobba?hva får du av stønad?nok til og overleve

Skrevet

Jeg begynte å tenke på barn da jeg var 23, følte meg klar når jeg var 25, og får mitt første rett etter jeg har fylt 26. Så det er den perfekte alderen for meg ;)

Skrevet

Jeg blir 22 et par mnd etter fødsel og det passer helt fint for oss, samboeren min blir 25 nå og vi har stort sett livet på stell.

Jeg får i alle fall plenty med stønad og kan helt fint ta permisjon, jeg tjener ca 300 000 i året og er i fast jobb (så det var en annen på min alder som ble spurt om dette).

Vi har enebolig og stasjonsvog osv på plass, så jeg synes dette er en grei tid.

Det var ikke helt planlagt, men vi har bodd sammen noen år og føler oss klar nå!

Jeg har en ung mor selv og har derfor alltid ønsket og få barn tidlig, så jeg synes begynnelsen av 20 årene er helt perfekt, hvis omstendighetene tilsier det.

Skrevet

Jeg fikk første da jeg var 25, og det var en ideell alder for oss. Jeg hadde fått hatt mange ungdomsår, reist masse, tatt utdannelse, brukt masse tid på meg selv, funnet mannen jeg ville leve resten av livet med og satt litt kurs for livet mitt. Samtidig var jeg såpass ung, og får nå barn nr 3 når jeg er 30.

Skrevet

Jeg var 19 da jeg fikk min første. Det var ikke planlagt, men har ikke angret et sekund. Vi klarer oss kjempefint økonomisk, selv om begge er studenter. Vi venter nå nr. to som var veldig planlagt. Da er jeg 21 når barnet blir født. Jeg vet jeg er tidlig ute, men for oss har det vært helt perfekt. Jeg syns det passer bra å få barn når en er i begynnelsen av tyve årene. Men selvfølgelig er ikke alle klar da.

Skrevet

Beste alderen er når det passer best for hver enkelt å få barn, ingen fasitsvar der.

Jeg var 22 da jeg fikk første, 26 når nr 2 kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...