Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hørte på radioen for lenge siden om å la barn få leve. Han som er leder i Norges jakt og fiskeforbund, sa ironisk at man ikke har hatt en god barndom hvis man ikke har brukket en arm eller ett bein. Jeg er veldig enig. Tror at barn har godt av å bevege seg, klatre, hoppe.... uten at vi foreldre skal stå ved siden av å si pass deg eller nekte de det. Synes det er mye hysteri rundt omkring, så i dag en mor som ikke lot sitt barn hoppe fra en stein som 20 cm høyt for de hun kunne slå seg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har aldri brukket noe. Stakkars meg som har gått glipp av barndommen. Men veier beinhinnebetennelse i voksen alder opp for det tror du?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Enig. Jeg har heldigvis aldri brukket noe, men det var ikke akkurat pga mangel på "sjanser". Barn har godt av å kunne utfolde seg fysisk, teste grenser og oppleve gleden av mestring. Tror nok mange foreldre i dag er relativt hysteriske.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Sånn som de som prakker på ungen hjelm for å gå på langrennsski. Det er det meste tøvete jeg noen sinne har hørt.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 pst, er bare knøder som brekker ting;p Jeg slang meg fra tre til tre som en ape. ohohohohoh!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 knøder? Hva er det for no a? Enig med Hi. Altå, man trenger ikke å knekke armer og bein for å ha en lykkelig barndom, men at man må få lov til å utfolde seg er klart. Jeg har vært en "hysterisk" mor frem til nå, men nå har jeg begynt å slappe mer av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå