Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er såååå lei. Jeg har vært og fått tegnet kjøkken. ALT er klart, det eneste som gjenstår er å betale. Og i desember fikk jeg en stor dose penger som skulle brukes til det. Skulle bare betale noen regninger først og poff, plutselig ble det ikke noe kjøkken, regningene bare haglet inn. Så fikk jeg en stor dose nå i januar. Fryd og gammen, nå skulle jeg betale kjøkken, hurra! Men jeg kviet meg litt for jeg var litt usikker på regningene. Og jammen var det godt jeg ventet for tror du ikke det kom en ny runde nå! Med regninger i 11-12 tusen kroners klassen som faktisk ikke var med i regnestykket?! (og man skulle jo faen ikke tro det var mulig å ha uforutsette regninger for så mye, men det er faktisk det om man har en x som er håpløs med penger og har litt felles gjeld og slikt med dette dyret, blandt annet... ) Så de 120 000 jeg totalt hadde har nå forsvunnet i REGNINGER?! Det er til å grine av. Noe jeg snart trur jeg gjør. Men jeg vil heller ha 0 i regninger enn nytt kjøkken. Men faen asså, jeg HATER regninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå