Gå til innhold

Oppdatering fra timen på Rikshospitalet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er vi endelig hjemme, slitene og trøtte men veldig glade:)

Takk for alle klemmer og lykkeønskninger idag...

Lille i magen har det helt fint, ingen tegn til dvergvekst eller noe av det Andreas hadde. Det var heller ingen medisinkgrunn til at jeg skulle ta fostervannsprøve, da måtte det være for at jeg sjøl ville det....

Meeen så sier legen at han fant en cyste i venstre hjernehalvdel, men han sa at denne var ikke farlig og at den ville forsvinne, han garanterte oss det nesten, men jeg blei og er jo bare enda mer redd:(

Han sa at sånne cyster var vanlig og finne hos barn som hadde Trisomi 18 (trur det var det han sa).

Han sa at vi ikke skulle tenke på det for dette ville gå fint, men klart man tenker og grubler når en får høre sånn...

Jeg håper dette vil gå bra, og at jeg kan klare og slappe litt av...

Dette var siste timen min hos Rikshospitalet, nå er det sykehuset i Skien som skal følge meg resten. Håper jeg slipper og kjempe meg til oppfølging...

Skal legge inn ul bilder etterhvert, må bare få scanna de først

Lille lå og sutta på fingrene sine og turna rundt som bare det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! Godt å høre at alt sto bra til. Du får prøve å slå deg til ro med at lengen sier cysten forsvinner. Og husk at du har lov til å be om tett oppfølging fra Skien også. Du har jo all grunn til å bekymre deg etter Andreas og det er jo ikke bra at du skal ha det sånn resten av svangerskapet. Dersom tettere oppfølging resten av tiden hjelper deg så skulle det bare mangle at du ikke får det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...