Gå til innhold

hvordan vet man om man lekker fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

merket det når jeg var på butikken for 3 timer siden... ble i grunn bra våt mellom beina.. tenkte at det var mye utflod, og handlet ferdig å kom meg hjem... syns det pipler noen dråper i ny og ne.. blir fuktig men ikke hvit i trusa.. har svart truse men blir ikke slik hvit den pleier når det kommer utflod... lukter heller ikke urin.. men lukter egentlig ikke noe spes.. har også hatt mye kynnere den siste timen.. litt småvonde i ryggen også, men ikke mer en litt ubehagelig.. varer kanskje 20-30 sek, så går det 5-10min til neste... det stikker også litt mellom beina... knivstikk på en måte... gir seg ikke om jeg går/sitter/ligger

syns jeg sprang ned døren hos jordmor med første mann.. vil ikke være hypokonder denne gangen og...

Måtte ståppe rier når jeg var 30+5 og 34+5 sist gang... (med åpning)

hva skal jeg gjøre...?

hva tror dere...?

er 22+4 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden du! var på kontroll hod jm i dag jeg, og nevnte at jeg hadde blitt våt i går og trodde at det kunne være fortervann. Hu trodde det var en urinlekkasje eller tynn utflod men ville likevell sende meg på føden for en sjekk. Alt så ut til å være bra i mitt tilfelle, men det trenger ikke å være det i ditt! i tillegg har du jo en historikk å ta hensyn til mtp at du har stoppa rier før. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Skrevet

Ring føden, slik at du får sjekka opp det ordentlig! De tar prøver av "utfloden" for å se om det er fostervann eller ikke..

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...