julikreps Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg hører at du er veldig dyktig på å spå og tenkte derfor å spørre deg om noen spørsmål jeg å Jeg har chrons sykdom og den blir barre verre og verre,har også blitt spådd av en dyktig afrikansk prest som sier jeg kommer til å få magekreft.Er derfor litt bekymret for om jeg kommer til å kunne få barn?har ikke gått på prevensjon på lenge, men har allikevel ikke blitt gravid.kan jeg i det hele tatt få barn?og blir det med han jeg er sammen med nå? Jeg er født 040784 og han er født 241081 Håper på svar da dette er noe jeg tenker mye på. MVH: kreps84
Mamalari Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 huff da.. får håper at den spådommen ikke stemmer. jeg får iallfall opp at du vil få barn.. ser ut som du vil bli gravid i år:) får opp at han du er sammen med nå vil være faren:)
julikreps Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare . Ser du noen bedring eller forværring av sykdommen min - eller fremtidig magekreft?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå