Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Vi har lyst til å gjøre noe spesielt med dagen vår. Egentlig skulle vi ta det på fjellet, men det virker som det går i vasken :/ Lenge igjen ennå, men jeg trenger tips!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hva med et temabryllup?? (Eks mafia, 70/80/90talls stil, div farger, film etc) Eller hva med aa roemme til utlandet for aa gifte seg?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Åååh, jeg vil dra utenlands. Men familie og venner KREVER bryllup på gamlemåten, vi er advart flere ganger, og sambo vil også ha det slik ( Har ikke lyst til å være midt-punkt og se bra ut en hel dag jeg ( Hadde tenkt å fri om et par uker...men tror sambo vil si nei, fordi han vet vi ikke vil bli enige om hvordan vi skal vie oss med det første.....He-he, men vi er enige om at et bryllup skal være innen et år etter at frieriet er skjedd, så vi er veldig enige på ett område iallefall )......spørs om vi ender opp som evige samboere ja...men vi har jo to barn da, så da er vi jo forpliktet så mye ovenfor hverandre som vi kan bli alikkevel, giftermål, eller ikke.. Lykke til med et fabelaktig bryllup
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Vi giftet oss i kirken men jeg hadde rød brudekjole og festen hadde vi i et gammelt fjøs som var bygget om til festlokaler. Vi hadde ikke duk på bordene da de var grove og hjemmelagde og vi ville vise treet i bordene. Til middag hadde vi 5 pastaretter (3 varme og 2 kalde) samt baguetter og flere salater og dressinger. Ble ikke helt A4, hehe... ;o)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Vi overasket alle med å gifte oss i dåpen til vår datter:)
Vannmann35 Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Hva med dette: http://www.vinterparken.no/default.asp?V_ITEM_ID=730 Eller dette: http://www.disneyweddings.go.com/site/gate/index.jsp
Vannmann35 Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Eller dette: http://www.odegardteigen.no/index.asp?segment=1&ID=14 Så mange muligheter :-)
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Vi tar med oss nærmeste familie til Orlando, Florida og gifter oss i WaltDisneyWorld - er ikke det spesielt så vet ikke jeg;o) Er ikke noe cheezy med Mikke Mus som prest eller noe sånt altså, hi hi - kommer til å bli kjempeclassy og flott - så tar vi det som en ferie samtidig - gleder meg masse!
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 He, he - ser det er lagt inn link lenger oppe i tråden:o) er et Escape-bryylup vi skal ha.
Iselilja Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Vi gifter oss på et slott i Sverige. Vielsen og alt annet foregår på slottet. Leier det for en hel helg, så det blir en tredagers Masse fine slott og herregårder en kan leie i Sverige. Vi skal hit: www.thorskogsslott.se Du finner flere på www.brollopstorget.se
lakrislise Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Vi tok med oss ungen og rømte landet! Veldig lite stress med forberedelser, bare å kjøpe ringer, en fin kjole, billetter og hotell. Brudebukett kjøpte jeg der nede ved hjelp av fingerspråk. Men den ble super! Så ble det vielse på ambassaden i Madrid, lunsj på fin restaurant og ekte sjampis i parken (som vi drakk av Avent morsmelkkopper!) Det var romantisk, rimelig og vi kunne bruke alle pengene på oss selv! Sikkert veldig hyggelig med stort familieselskap, men litt av romantikken forsvinner jo når alt skal deltaljplanlegges et helt år i forveien. Dette ble mye mer spontant, og det passet oss veldig bra iallefall
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Dere som drar til sverige, disneyworld osv, hvor mye betaler dere, og hvor mange er dere? Jeg har såååå lyst å gjøre noe sånt, men har husøkonom til samboer, må komme med noe priser hvis han skal være interessert i å høre..
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 åååhh, dette kunne blitt drømmebryllupet mitt! Men vet du hvordan jeg finner ut priser?
*Rutletutt* Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 Vi betaler for vielsen og reise og opphold for oss selv - familien som skal være med betaler for seg selv. Vi skal ha et Escape-bryllup og prisene på er pr i dag $4000-5000 for selve vielsen (kommer an på hvilket location en velger) det inkluderer brudebukett+knapphullsblomst til brudgom, kake+champagne, 4 timer limousine, fiolin som spiller ved kakekuttingssermonien, bryllupsplanlegger som hjelper oss og fotograf (20 bilder - kan oppgraderes eller ha egen fotograf) Skal en ha middag kommer dette utenom - vi har planer om å ha dette på en resturant som heter Californian Grill som har egne private rom til leie - de koster mellom $2000-3000 (gratis å leie, men må bestille mat/drikke for den prisen) - da har en fantastisk utsikt til Disneys Magic Kingdom og fyrverkeriet som er hver kveld - så det blir flott:o) En må bo min 4 dager på et resort drevet av Disney for å ha bryllupet sitt der, men det varierer veldig i pris, de har value, moderate og deluxe hotel + kommer an på når på året en drar. Vi drar i april 2009 (etter påsken) så vi drar i regular season, så da er det ikke så ille - unngå høysesongene både pga dyrere hotell og veldig masse folk! Jeg gleder meg noe helt vilt - kommer til å bli nyyyydelig:o))))
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. februar 2008 #15 Skrevet 23. februar 2008 Her blir det bryllup i Thailand på stranda julen 08. 10 voksne og 3 barn skal reise. Vi er sammen alle sammen de 2 første ukene og den 3. uka reiser de andre hjem og tar med seg snuppa vår. Da reiser vi litt rundt i landet på bryllupsreise :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå