mammamamut Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Ja!!! Lokalet Kirke Forlovere Dress til mannen er kjøpt kjole er bestemt brudepikekjoler er bestemt invitasjonene er sendt ut bordpynt er nesten bestemt Dj bestilt Bartender er booket Fotograf er i orden Brudesuitte er booket Brudebuketten er ferdig oppe i hodet mitt (hehe) Maten er sånn halvveis bestemt. (Lokalet holder kokk og servitører så vi må bare bestemme oss helt for hva mat vi skal ha) Toastmaster (pappa) Skoene mine er bestilt og underveis i posten Puh.... Gleder oss!!!! Nå må vi velge salmer til kirken og skaffe solist.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Vi skal! Meeen vi er langt i fra mammamamut! Vi har: Lokale Kirke forlovere Snart ferdig med å lage invitasjonene Kjole er bestemt Brudepikene er bestemt Brudepikekjolene er bestemt Barnepike til brudepiker og guttungen er ok Brudesuitten er med i prisen på lokale, så den er vel egentlig ordnet Det var del det...
mammamamut Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 thihi.... vi er gode på planlegging, men så begynte vi å booke kirke og lokale januar i fjor!!! Deilig å være tidlig ute!!
Fugl Phøniks Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Hei. Jeg booket kirke i går. ( Mangler prest ) Vi har tenkt til å ha hagebryllupsfest. Lenger er vi ikke kommet :-) Ble fridd til på Valentine. Kjempe overrasket. Ble enige om kort forlovelsestid - så her blir det nok å gjøre framover :-) Bryllupsreise er bestilt - den ble bestilt før frieriet.Omdøpt til bryllupsreise etterpå ;-) hi..hi.. 3 uker til Tenerife på pappaperm med besteforeldrebarnevakt :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå