Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 kan ikke ha vært århundrenes oppfinnelse... funker iallefall ikke i det hele tatt på meg.. kunne like godt brukt rent vann liksom.... og vært forkjøla de 3-4 siste ukene med et lite opphold i mellom.... blir GAL av denne tette nesa snart.... Brukt Zymelin innimellom, men burde vel kanskje ikke.... og nå har det sikkert gått de 10 anbefalte dagene også... Noen tips før jeg går helt av hengslene her ??
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Helt enig.. Har aldri skjønt det der.. Har forsøkt på meg selv mange ganger, men er ikke noen forbedring.. Fikk saltvannsspray til babyen også da hun var tett i nesen sin. Ingen effekt der heller. Måtte til slutt kjøpe babynesespray(ikke saltvann), og da hjalp det..
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hehe...en som ville tjene gode penger på humbug ;o) Neida....for noen funker det helt greit. Men funker ikke så veldig på meg heller. Har dessverre ingen tips til deg (
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Saltvann funker i alle fall ikke her! Har også brukt opp mine 10 dager, og vet ikke helt hvordan det skal gå før jeg blir avvent igjen. Holder det med en dag opphold, så kan jeg bruke nesespray i 10 dager igjen mon tro ;-)
WildPrincess Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg dykker... og når jeg er små forkjøla "sniffer" jeg litt saltvann før jeg kaster meg utti... dette løser godt opp, mye mer effektiv en vanlige nesesprayer. Kan også si at det saltvannet som samler seg i maska har en enorm effekt... ikke så delikat når du kommer opp med maska full av gørr men det funker bra Men vet ikke hva som gjør at saltvannet virker når nesesprayen åpenbart ikke virker noe særlig... kanske har det litt med mengden å gjøre også.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Jeg brukte rhinox nesespray stort sett halve svangerskapet. Har vært plaget med tett nese i alle svangerskapene. Dagen etter fødsel har jeg ikke trengt nesesprayen. Har alldeles ikke blitt "avhengig", noen ganger... Men det er jo meg da.... Hilsen ei som bruker nesespray med god samvittighet......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå