Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har ei jente på snart 4 mnd som har en del vondt i magen. Jeg gir henne mest mme. Ca 5 gr dagen. Hvor mye og ofte bør jeg gi i flaska? Og på tutten? Hvordan vite om jeg gir for lite eller for mye??
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Heisann :-) Jeg har med begge mine barn vært stor bruker av malt i mme + grøt osv.. Bruker ca 1/2 ts per 200ml :-) Varrierer sikkert, men da har jeg ikke hatt forstoppelse noen av barna mine =)
Mamma til snart 4 Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 jeg har til hvert måltid, hun er 4 mnd og har 4 måltider. har en tynn teskje i hver flaske. hun får grøt om kvelden da har jeg også en teskje med malt. har ikke noe på smokken eller noe. . .
petite fleur Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Gutten min er snart 4 mndr, jeg gir ham 1 ts malt om dagen, rørt ut i en melkeflaske. Han bæsjer ca annenhver dag og er ikke plaget med magevondt. Hvor mye din jente trenger må du nesten prøve deg fram til. Hvis hun ikke blir bra i magen, er det et tegn på at du gir for lite. Gir aldri malt på sutten, hvis det er det du mener.
Mamma til snart 4 Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 kan også skrive at tulla bæsjer nesten til hvert måltid. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå