LadyLuck & Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 uffa... vært ute av form i hele dag, og sovet mye... men følte jeg måtte vært litt våken med "storebror". Nå fikk jeg plutselig så vondt ca der hodet på spire er (seteleie, muligens med bena lags fjeset). Litt ekkelt.. Men er nok bare den lille som har liten plass å prøver å strekke på bena???
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Oi.. ikke gøy å gå rundt å ha vondt. Om det ikke gir seg burde du kanskje ringe føden?
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hmmm...Kanskje du begynner å bli klar???? Er jo ikke så lenge til termin... Blitt noe bedre da??
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Gutten min sitter også der inne. Hodet hans ligger godt plantet under ribbeina mine, så det gjør skikkelig vondt. Magen er helt skeiv også. Når jeg har kynnere, står hele høyre side av magen ut(det er der han holder til). Merkelige greier. Håper han snur seg snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå