Miaria. Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Har et lite bad... Å trenger ny stellekommode...MEN...hva skal jeg kjøpe?? Hjelp meg litt da;) *Vanlig stellekommode med badekar oppi?? Tar stor plass inne på badet,men er greit å ha tøy og div oppi..Å praktisk med badekaret da vi kun har dusj... *Kjøpe en kommode fra Ikea(malm) STORE romslige skuffer, å er jo bare å legge stellematte oppå..Det er jo det absolut billigste alternativet..Men da må vi ha balje i dusjen... *Veggmontert stellekommode....Denne tar jo ellers INGEN plass på badet..Men da må jeg ha tøyet en anna plass og her er jo heller ingen badekar... Så er de jo like dyre som de stellekommodene med badekar jeg har sett på..Iallefall de fra babyshop og brio.... Har dere en lur idè??
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 har balje på badet og stellebrd på soverommet vi...
Axus' girlfriend Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 jeg hadde kjøpt kommoden på IKEA - da har barnet en kommode i flere år. Balje fungerer kjempe fint på små barn:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Om du skal kjøpe Malm kommoden må du enten kjøpe den med kun 3 skuffer om du skal kunne ha stelleplassen oppå den. Eller du må være veldig høy om du skal ha den med 4 skuffer(jeg har den og kan ikke stelle på toppen for det blir for høyt).
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Kommode og ha stellematte oppå! Det har vi, og hade det forrige gang også. Veldig greit å ha klærne i nærheten når man skifter! Kan heller kjøpe et sånt stativ å ha baljen på når dere skal bade?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 hadde samme "problemet" som deg, og valgte veggmontert stellebord. nå sliter vi bare med å få festa det.. det var jo dritstort i forhold til hva jeg trodde, men vi skal nok få det på plass. kjøpt på ikea.. og for å bade babyen så må vi skaffe oss ei balje da det kun er dusj. men det går nok utmerket fint vil jeg tro valgets kvaler, det skal ikke være lett bestandig
babysjuk82 Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Har hørt my negativt me stellebord m badekar,blir fort ødlagt.men d kan vel være indivduelt.eg ha valgt komoden,har my lengre:-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 er forresten sånne lommer bak sånn at man har plass til stelleprodukter, bleier og bodyer jeg ble positivt overraska kan du si.
1baby,og 1 spire Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Vi har kjøpt malm kommode med 3 skuffer.Balje og stellematte. Hadde først tenkt å kjøpe stellebord med balje oppi ,men fant ut at vi vil ha bedre nytte av det slik vi har gjort det nå.Kjøpte med 4 først å det ble for høyt, slik som hun lenger oppe her skrev.
musemor... Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Vi har kommode på soverommet, vegghengt stellebord fra Ikea på badet (den eneste muligheten på badet vårt, henger over do og funker helt supert, henger "stelle-håndklet" over kanten når det ikke er i bruk) og balje på stativ (helt genialt så man slipper å brekke ryggen). Til den sprutete tre-åringen har vi balja inni dusjen, veldig lurt!
undome Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 De stellebordene med badakar i er nå DRITT!! bare litt plasking og søling av vann på den, så går skuffene i stykker, og blir vannskadet, vanskelige å åpne og lukke, pga de svulmer opp. jeg hadde nok anbefalt en komode og kjøpt stellematte for å legge oppå det har jeg gjort iallefall:) med 2 erfaringer på stellbord med badekar i, skal jeg ikke ha igjen!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Vi har også lite bad, og vi kjøpte stellekommode med badekar. Men siden jeg har hørt mye negativt med badekar, tok vi ut badekaret og kjøpte en balje ved siden av. Setter den enten i dusjen eller på gulvet.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har kjøpt en billig kommode på skeidar, som hadde perfekte mål, heter Cubic, tror jeg, 3 store og 2 små skuffer. Så har jeg stellematte oppå. I tillegg har jeg kjøpt Tummy Tub balje. Står oppå glassbyggersteinsveggen i dusjen, og tar ingen plass. I tillegg skal den være veldig bra for bebisen å bade i....
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #14 Skrevet 18. februar 2008 hadde valgt kommode med stellematte oppå,og en badebalje i dusjen
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #15 Skrevet 18. februar 2008 Kjøpte malm på fredag. Baljen har man jo bare oppå. Blir så bra, atte! Dere som mener at 4 skuffer er for høyt, dere må jo være veeeeldig små? Passer fint for meg på 173 og mannen min på 193. Hadde lignende opplegg med førstemann.
Miaria. Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 18. februar 2008 Da ble det no en Malm kommode m balje til.. Har den med tre skuffer fra før, så blir nok den med fire skuffer nå...er 184 selv og sambo litt høyere, så blir nok ikke for høyt.. Fikk samme problem med forrige kommode (som noen skriver over her) at skuffene løsna her og der..tenkte igrunn aldri på at det var vannet som gjorde det.. Tusen takk for alle innspill:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå