Gå til innhold

dere som har blitt gravid........

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på en ting.

Når hadde dere sex i forhold til EL. Jeg og mannen min har tilsammen (med de to gangene vi har prøvd/prøver allti truffet EL, denne gangen jeg det ikke etter planen. EL ble forsinket noen dager, så vi traff ikke da jeg var bortreist.

Det jeg lurer på er om det er noen av dere som klarte å bli gravid når dere hadde siste samleie 3 dager FØR EL???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vært prøver i 16pp før spiren satt.Har prøvd absolutt alt av kjerringråd som er å oppdrive!!!Kjøpte meg en baby comp,hadde sex som busta føyk når baby compen viste EL å så satt spiren på første forsøk!!!:) Hadde veldig uregelmessig syklus så jeg hadde ikke sjangs til å treffe på egen hode regning!!!

Masse lykke til videre med prøvingen :)

Skrevet

Vi hadde sex hele syklusen hver/annenhver dag, brydde meg ikke så mye om EL. Tror det blir bare stress å jakte på EL, hvorfor ikke ha sex hele tiden istedet? :-) Jeg ble gravid i 5. pp.

Skrevet

Jeg tar tempen, og jeg vet jeg pleier å treffe EL, men denne gangen var jeg ikke hjemme. Brukte 2 år første gang, og har nå brukt over 1 år til nå denne gangen

Skrevet

Jeg MÅ ha blitt gravid... med sperm før el... For vi hadde ikke sex fra dag 14 til dag 24... Jeg var hos gynekolog på dag 14..og da så hun eggeløsningn innen ett par dager..

Vi hadde sikkert sex rundt dag 11-12...

Prøvde i18 mnd før jeg ble gravid... Hadde nok ikke blitt det uten pergokurer og slanking som fjernet cystene mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...