Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt litt inspirasjon, blitt mye ferdigmat (pizza,burgere fra statoil,grandis etc) i det siste, og i dg il jeg lage noe skikkelig når guttungen har lagt seg.

Alle forslag tas i mot med takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i dag skal vi ha ris, kyllingsaus, prior ostepanetter og salat....

Skrevet

fler?

(hadde kyllingpizza fra peppes i går)

Skrevet

Jeg lagde laksewrap i dag: tortillas-lefse, rømme, salat, og stekt laksefile me pesto og sitronpepper. Gikk radig, litt sunt og godt:)

Skrevet

I morgen blir det fullkornspasta med kjøttdeig og sterk tomatsaus, slenger alt i en ildfastform med ost = gratinert..mmm...

Skrevet

Vi har hatt blomkålsuppe med purreløk, bacon og revet ost. Og godt brød til. Namenam!

Skrevet

stekte en karbonadedeig med en løk idag, blandet i en liten tomatpure, halv matfløte og maaasse piffi.

Lagde en pose potetstappe og hadde i bunn av ildfastform, hadde så over kjøttdeig blandingen før jeg hadde kokt makaroni med ost helt på toppen, inn i ovnen 15 min ved 200 grader. ungene storspiser det!

Skrevet

I dag hadde vi Uncle Ben's Tikka Masala på glass! Kjøpte slike kyllingfilet i pose fra First Price og kuttet 3 stk opp i terninger. Steikte kyllingen, elte saus over, lagde ris, og voilá! Kjapt, godt og enkelt!

Skrevet

vi hadde salat i dag med fersk baguette til i salaten så hadde jeg stekte kyllingstrimler, kokte pastaskruer, i boks picnic skinke å kinakål, agurk , tomat og ost.

syns det var en deilig mandagsmiddag når vi har spist mye ferdigmat vi også i løpet av helgen.

Skrevet

hamburger i pitabrød med masse salat!!! =)

Skrevet

Jeg stekte biffstrimler hadde i litt løk og brukte hvitløksdressing på. Ris som tilbehør :-)

Skrevet

Findus fiskegrateng med poteter har vi spist i dag. Enkelt og godt, for de som ikke er så storkrevende kanskje... Jeg likte det i hvert fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...