Gå til innhold

1 års befring av hus/leilighet


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem skal være til stede på befaringen? skal h befaing nå og lurer på hva jeg skal forberede(liste over mangler) og hvem som skal være til stede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

 

hehe ser ut til at jeg skla ha befaring i dag men er ikke det altsa

Skrevet

Hva er en 1 års befaring da?? Leier dere? Eller hva? Skjønte ikke helt hva dette var jeg... Det må jo være at dere leier? Og at dere sammen med utleier skal gå gjennom huset for å se på mangler??

Skrevet

når det er helt nytt hus eller leilighet så bruker dem som laga huset å ha befaring i det.. om det er noen mangler som man har oppdaga etterhvert.. til oss så var det 2 års befaring.. vi var med begge selv og en snekker fra dem..

Skrevet

Å... der lærte jeg også noe gitt, hehe..

Skrevet

vi har akkurat hatt 1 år befaring her. Vi skrev en liste over mangler, og sambo gikk i gjennom den med de folka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...