mpmamman Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 hvem skal være til stede på befaringen? skal h befaing nå og lurer på hva jeg skal forberede(liste over mangler) og hvem som skal være til stede?
mpmamman Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2008 ingen? hehe ser ut til at jeg skla ha befaring i dag men er ikke det altsa
Sivalur Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hva er en 1 års befaring da?? Leier dere? Eller hva? Skjønte ikke helt hva dette var jeg... Det må jo være at dere leier? Og at dere sammen med utleier skal gå gjennom huset for å se på mangler??
§iris§ Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 når det er helt nytt hus eller leilighet så bruker dem som laga huset å ha befaring i det.. om det er noen mangler som man har oppdaga etterhvert.. til oss så var det 2 års befaring.. vi var med begge selv og en snekker fra dem..
Sivalur Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Å... der lærte jeg også noe gitt, hehe..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 vi har akkurat hatt 1 år befaring her. Vi skrev en liste over mangler, og sambo gikk i gjennom den med de folka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå