Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 holder på å bli gal..han gråt fra 9 om mårran i går til 2230 på kvelden...han sover ikke bra..maks 5 min om gangen..tydelig at noe plager han. har prøvd ammete, malt, sviskesaft..vanksli når jg ikke vet hva som lager han..mulig jg skal bestille en kirpopraktor time
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 :-( Håper det ordner seg.. Håper samboeren din hjelper deg litt også.. Så du ikke blir gal.. Er ikke noe gøy å ikke vite hva som er galt.. og når ingenting hjelper..
☆Anonymia☆ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 huff nei det er ikke greit når man ikkke vet hva man skal gjøre for å hjelpe de små.. håper det ordner seg,den kiropraktor timen er nok ikkke så dum..
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Får håpe det hjelper da ikke mist håpet!
pandabjørn Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 jeg betalte 650,- første gang jeg var der (det var med meg selv, tenker det er det samme om det er voksen eller baby) og 290,- de andre gangene jeg var der..
yasmina Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Du husker sikkert ikke at da jeg klaget over det samme for en god stund tilbake saa svarte du gallant at slik er det aa ha smaa barn og er man ikke interessert i det saa boer man gjerne ikke faa seg fler.... Men har du proevd aa ta bort ting fra ditt eget kosthold ? Hvis det er kolikk kan det tenkes at han reagerer paa melk f.eks. HS har en brosyre hvor de ramser opp e del ting du kan proeve aa fjerne, men husk aa fjern bare en av gangen slik at du ikke ender opp med aa kutte ut en hel haug med ting du egentlig kan spise. Kiropraktor kan ogsaa vaere en god loesning. Da kan du laere en del enkle grep duu kan gjoere hjemme selv ogsaa hvis han plages med luft. Lykke til !
Miss L å di Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 det hjelpte oss iallfall. 400 forste gang, 280 de andre gangene.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Trekker babyen opp beina mot magen og knytter hendene? Dette er ofte tegn på luftsmerter.. Dropp ammeteen dersom det er karve i den!! Karve gir luft i magen! Fenikkelte er bra for amminga, og for luft i magen. Dette kan du gi direkte til babyen. Dersom du ammer; Drikk mye vann, selv merker jeg at jenta vår får mere luft i magen dersom jeg drikker lite vann. Vann er bra for din fordøyelse, og hennes fordøyelse. Dropp melkeprodukter, produkter med mye melk i. Ost går som regel bra. Dropp løk og brus, og saft med søtningsmiddel. Min reagerer på dette. Bær babyen på siden, tett inn til kroppen din samtidig som du bysser, bruk bæresjal dersom du har tilgang på dette. Sett på vasken og la vannet renne, evt sett på støvsugeren og la den gå. Dette virker beroligende da det minner babyen om lydene inni mors liv. Og bestill deg en time til kiropraktor. Koster noen få hundrelapper, men er som regel verdt det. Lykke til, ikke morro når det står på som verst!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Vi har fått time hos kiropraktor i morgen klokken 13..Blir spennende å se..Koster 500 første time og 270 påfølgende time hvis vi trenger det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå