Gå til innhold

IKM Uke 8*skravlesiden*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikm denne uka, men er usikker på hvilken dag da jeg har hatt litt lengre sykluser er par ganger tidligere. Mine symptomer:

-Stikninger imagen (har gitt seg litt de siste dagene)

-Mensensmerter (idag er det ganske vondt)

-Ømme pupper, og såre brystvorter

(måtte plastre dem i helgen da de var så såre)

-Urolige bein, eller som vi kaller det her jeg bor: rensel i beina

(fikk ikke sove inatt pga det)

-lett rørt, kan begynne å gråte av alt og ingenting

-økt hvit utflod

Men dette er jo også symptomer på at mensen er rundt hjørnet, så jeg prøver å skru ned forventningene litt så jeg ikke skal bli så skuffet hvis den kommer.

Dere andre da? har dere noe symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du!

jeg har samme problemet som deg... ;) masse mens-murringer, vond korsrygg og trøtt. men det er akkkurat det samme som når jeg skal ha mansen, så jeg prøver å tyde i det vide og breie, men tror ikke jeg kommer frem til noe annet enn at jeg må ta en test sanrt...hehe har ikm i dag eller i morra eller i overimorra...så jeg drøyer litt med å ta testen. men krysser fingrene.

jeg blir forsåvidt skuffa uansett når den kommer, for det gjør den nok... :( er min 4 pp nå, pluss at jeg hadde en SA. så jeg håper!!

Skrevet

Hei hei =)

ikm.23/24

Ganske likt deg egentlig ;)

- Stikninger i magen

- Mens smerter

- Ømme pupper

- Økt utflod ( noe som ikke er vanlig )

- Ekstremt følsom

- Små kvalm

Jaja, er jo bare å vente å se ;)

Skrevet

Ja, enn at disse symptomene på mensen og graviditet skal være nesten helt like da! Er jo ulidelig spennende hver uke før ikm, og så skuffende når tr kommer. men la oss håpe at alle tester positivt denne gangen, hehe:)

Skrevet

tihi:) ulidelig spennende greier!! Skal se vi er gravide hele gjengen:)

Skrevet

Ømme pupper, litt mensmurringer gjennom hele dagen, og lett forhøyet temperatur om morgenen i helgen (ikke i dag..).. Alt sånn som det skal være før mensen, bortsett fra temperaturen. Regner med det med temperaturen bare var tilfeldig...

Så nei, her er ikke håpet stort...

IKM torsdag..

Skrevet

Kan jo være håp allikevel da:) Men utrolig kjipt at symptomene på mensen og graviditet er så like *sukk* Bli spennende å se i slutten av uka å se hvor mange som har testet positivt da:)

Skrevet

Glemte at jeg plutselig blødde neseblod i helgen! Det kan jo også være et tegn! Men, nok en gang, antagelig bare ønsketenkning..

Joda, håpet er jo for all del ikke ute, men det har jo ikke gått alle mnd før..., og jeg må bare innstille meg på at det nok ikke blir noe...

Skrevet

men kan jo være at nettopp denne mnd er annerledes:) Men skjønner tankegangen din da. Er litt sånn selv. bedre å bli positivt overrasket enn å bli skuffet (selv om jeg nok helt sikkert blir skuffet uansett når tr kommer) neseblod er jo så absolutt et tegn da:) Spennende!

Skrevet

Jeg går også å kjenner på masse symptomer, men kjenner også TR symptomer så jeg syker meg selv ned og tar det som en positiv overaskelse dersom Tr ikke kommer. Eer litt deppa i dag, har så lyst på baby nå!!! Og føler at jeg ikke er gravid! Trøtt og jævlig form i dag!!!! Ikm er på lørdag og det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lenge til!!!!!

Skrevet

Jeg har også IKM lørdag...prøver å ikke tenke så hardt på det men jammen meg ikke lett!skal på jobb ikveld og i morgen tidlig så vet at det går greit så lenge jeg er på jobb...men tror jeg kommer til å kjøpe 2-pack med tester sånn at jeg tar en tjuvtesting på fredag og så evt en på søndag hvis tr uteblir.har testet pos før tia de gangene jeg har vært gravid så satser på full klaff på fredag oxo:) har en del symptomer men hadde sinnsykt kraftig mens sist så kan være kraftig PMS oxo...ømme pupper, tar lett til tårene, hyppig vannlating, stikninger nederst i maven og masse luft:) lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...