Gå til innhold

Erfaringer etter p-pilleslutt jenter!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Hvor lang tid tok det før dere fikk regelmessig syklus etter p-pilleslutt? Og/eller hvor lang tid før dere ble gravide?

Jeg sluttet i begynnelsen av november. Fikk bortfallsblødning. Fikk mensen igjen etter 11 uker og nå venter jeg på den igjen. Fire uker siden nå.. Men slitsomt å ikke vite når den kommer.. vet ikke når EL er og heller derfor ikke når vi skal prøve litt ekstra.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid med engang etter p-pille slutt. Hadde ikke vanlig mens først engang. Ble gravid ca. en uke etter bortfallsblødningen jeg fikk etter siste p-pille brett.

Idag har jeg en nydelig gutt på to år :)

MEN, hadde ikke forventet d i de hele tatt. Så får meg at vi skulle prøve i et halvt år ca. for leste at d tok tid for hormonene i kroppen og komme i balanse osv. Men ikke til meg tydeligvis..

Skrevet

Jeg har samme erfaring. Sluttet med p-pillene 4. januar, testet positivt 14. februar. Hadde kun bortfallsblødning i begynnelsen av januar, ikke noen "ordentlig" tr etter det. :)

Skrevet

Jeg sluttet på p-pillen juni i fjor, og har ikke blirr gravid enda:(

Har hatt normal mens og kommet når den skal, men kroppen min trenger sikkert mer tid på å komme seg til normal igjen..

Skrevet

Sluttet med pillene i desember.. Er inne i 3pp..:) EL i disse dager.. :)

Forrige gang tok det 3 mnd før det klaffet, håper på det samme nu! =)

Skrevet

tok seks mnd før jeg fikk mensen første gang ette p-pilleslutt..skikkelig deprimerende,ettersom jeg ikke vet når jeg kan vente normal syklus igjen.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...