Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har et sterkt ønske om KS. Hvordan går jeg fram for å få dette? Hvem skal jeg snakke med osv?
Krusemynthe Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Tror ikke du skal tenke at ks er en enkel løsning på noe. Jeg snakker av erfaring, da jeg går mot mitt 3., ikke frivillige, ks i juni. Men hvis du tenker at det er eneste mulighet for deg må du nok først snakke med jm/lege. Eventuelt kan du ringe til "morgenrøden" (eller tilsvarende tilbud på ditt fødested. Om morgenrøden (SøFredrikstad) står det på sykehusets hjemmeside dette: MORGENRØDEN Morgenrøden er en poliklinikk for kvinner med fødselsangst og for kvinner med tidligere traumatiske fødselsopplevelser. Ved poliklinikken vil kvinnene få hjelp til å bearbeide angsten og til å forberede seg til forestående fødsel gjennom en eller flere samtaler med jordmor. En kan selv ta kontakt med Morgenrøden for å avtale time, eller be om å bli henvist av lege eller jordmor. De tar deg garantert på alvor, uansett hvilken begrunnelse du har for å be om ks. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg gruet meg skikkelig til fødselen pag sykehusskrekk. Jeg fødte vanlig og det var en fantastisk opplevelse som jeg skulle ønske alle fikk oppleve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå