Gå til innhold

Natt avvenning....noen som har begynt????


Sunshine2222

Anbefalte innlegg

Hun spiser ikke så mye på dagen, men godt på natten, tenkte jeg skulle få pappan til å putte i smokken noen netter :-) Har noen forsøkt med vann?? Jeg fullammer jo enda, er det noen som har fått de til å sove rundt bare på det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sov stort sett natta gjennom til han var ca tre måneder. Så lenge var Eva i paradis her......nå er han blitt en storspiser på natta, kjedelig, men orker ikke tenke på nattavvenning enda, vet bare at ham ikke kommer til å la meg slippe på en stund. Jeg fullammer også fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har sove hele natten ( fra 23- 09) siden hun var 1 mnd.. det er herlig... Håper det fortsetter sånn.. jeg fullammer også..hun spiser godt på kvelden rett før hun sovner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ett lite tips til deg! Min søster sin baby var også som din. Spiste lite på dagen og mye på natta. HS sa da at babyen hadde nok snudd rundt på døgnet (når det gjelder mat ). Hun sa da at hun måtte gi han pupp oftere på dagen, så ville han etterhvert snu det tilbake til det "normale". Hun stresset noen dager med det, men nå sover han som bare det på natta, og spiser helt normat på dagen. Tenkte kanskje det kunne prøves hvis du har lyst til å sove mer på natta! ( som du helt sikkert har kjempelyst til :)))))

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, har gitt opp :-) Nå spiser hun godt både på natta og dagen.... Hun vil ikke ha grøt, så i dag prøvde vi med brødskive! Det var godt :-) Jeg nyter å amme litt til jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

syns det virker så skummelt med skive jeg.. kan jo sette i halsen. Hva her dere på skiven og hvilket brød.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. hun spiser fremdeles et par ganger om natten.. ca 02 og 06, og så er det morran 07.30..

kanskje i sommer når begge har fri?...

 

 

zzzzzzzzzzz....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hopper over det der... :)

Hun sover fra 20.30 til 05 ca, da er det over i min seng, legges til puppen også sovner vi begge to.

Har hendt et par ganger at hun har sovet til 7.30.

Akkurat innført grøt på formiddagen, også får hun grøt på kvelden..ellers pupp for ALLE penga...tar jo ikke flaske lenger..og ikke smokk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...