Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg skal ikke legge skjul på det. jeg er stor. veldig stor faktisk. da jeg ble gravid med nummer en, la jeg på meg 12 kilo, men gikk ned 16. altså ned 4 kilo fra utgangspunktet. denne graviditeten gikk jeg opp 6 kilo. Nå har jeg født for 1 måned siden, og har gått ned 18 kilo!!! helt utrolig.... greit nok, hadde jeg spist sundt og gjort meg fortjent til det skulle jeg ikke sakt noe, men jeg har vært langt ifra sunn, har spist masse godteri, og skulle egentlig lagt på meg masse slik normale damer gjør når man er gravide! jeg raser ned i vekt når jeg går gravid, ved å spise akkurat det jeg vil og mer til, og kan ikke fatte at jeg går ned i vekt! hvor mye hadde jeg ikke gått ned om jeg var sunn da? men når jeg ikke er gravid, og virkelig virkelig prøver, da går jeg ikke ned det grann. kuttet ut brus og godteri i et år, og likevell la jeg på meg. hva skjer med kroppen min når jeg blir gravid da? kan det være hormonelt? at jeg mangler noe når jeg ikke er gravid som gjør at jeg legger på meg?? håper noen har innspill
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Har hørt om det før, han ei venninne som også er ganske stor, og i alle hennes 4 svangerskap gikk hun bare ned..Merkelige greier:)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Slik er jeg og, men jeg er normalvektig i utgangspunktet. Nå som jeg er ferdig med nr 3 er jeg på kanten til undervektig. Men jeg har hatt hyperemesis i alle mine svangerskap da. Slipper ihvertfall å slite med å gå ned i vekt..
Mor&barn Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 gikk faktisk ned 2 kg under svangerskapet og en uke etter minsten var ute var jeg ned 18 kg fra utgangspunktet. Desverre så går det nå bare en vei igjen. Er jo så sulten hele tiden når jeg ammer ;p syntes i grunn det var ganske greit, men kjedelig når jeg går opp igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå