Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg tror jeg må bytte merke... Igjen.. Prøvde Mercilon, men da fikk jeg mellomblødninger hele tiden... Nå har jeg brukt Yasmin i 6 mnder og får så sinnsykt magesmerter og menssmerter av de... Andre som har fått det av de?
MamiMaribel Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg fikk en fryktelig, vedvarende hodepine. - Som forsvant med en gang jeg sluttet med dem.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har og hodepine på yasmin, men det kommer bare når jeg tar "sukkerpillene". Hadde du hodepinen hele tiden eller bare ved bortfallsblødning? Har ingen andre bivirkninger, men hodepinen er utrolig slitsom!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Har 21 dagers jeg da.. Og merker med en gang når jeg har "pause" at magesmertene blir borte og formen bedre.. Tror jeg skal høre om jeg kan få microgynon
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg nevnte hodepinen for legen for litt siden og han mente hodepinen kunne komme av yasmin så jeg fikk microgynon resept, men har ikke turt å prøve de for jeg vil ikke legge på meg. Og det kan jo bli bivirkninger av de og.. Og gruer meg til mensen og hodepinen så nå hentet jeg ut en pakke yasmin til i dag og utsetter den så lenge som mulig..
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Fikk tips om et annet merke av en kompis som er lege, men husker ikke navnet på det.. Jeg skal ikke ta mer Yasmin iallefall.. Vet jo aldri når jeg får mensen.. Når jeg brukte trionetta kunne jeg stille klokka mi etter den, nå kommer den alt fra 4-7 dager etter jeg har slutta med pilla.. Helt håpløst.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Fikk kraftig vektøkning av de
Denice Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Man kan tydeligvis si mye om yasmin. Jeg har en datter på snart 5 år og hun burde jo bare hete Yasmin!!! Fant ut at jeg var gravid først i 3.mnd og i de neste 6 møtte jeg hele 4 stk som også hadde blir gravide på de!! Annbefales altså ikke fra min side!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 P-piller er jo ikke 100% sikre da og så vidt jeg vet så er vel yasmin det mest brukte p-pillemerket i Norge så da er det kanskje ikke så rart. Forloveden til broren min har gått på de i 5 år uten å bli gravid. Veldig viktig å bruke de riktig og da, ta en ekstra pille ved oppkast/diare og ikke minst ta de hver dag til ca samme tidspunkt.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Lukas er et lite Yasmin barn:) Ble gravid på de faktisk.....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 ....og jeg stilte klokka slik at jeg tok de da jeg skulle!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 Eldse mi er også yasmin barn.... Går på de nå også da, men har ikke noe bivirkninger...
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #14 Skrevet 18. februar 2008 Skummelt! Kan ikke akkurat si at vi er klare for nr2. allerede! Men skulle det vise seg at man har blitt gravid på de kommer jeg aldri til å ta abort! Men men, pillene tas nøyaktig på samme tid hver dag.. Jeg ble VELDIG lett gravid i 06, så jeg tar ingen sjans..
Mamma til snart 4 Skrevet 18. februar 2008 #15 Skrevet 18. februar 2008 ikke ett enste problem. beg på yasmin for jeg hadde kraftige mens smerter og eggløsnings smerter, de forsvant med en gang jeg beg på yasmin. beg også på de for disse pillene skal en ikke gå opp i vekt, noen jeg ikke gjorde. kan ikke forstå at så mange blir gravide på pillen, kan dere si at dere var 100% flinke til å ta dem på samme tidspunkt hver eneste dag uten å slurve, for da skal det nesten ikke være skjangse for å bli gravid, løye det dr, er jo til disse pillene for å være sikre;)
jente,jente, ? Skrevet 18. februar 2008 #16 Skrevet 18. februar 2008 jeg gikk på yasmin lenge, og er kjempeførnøyd. Ingen bivirkninger i det hele tatt.. Så jeg har ikke noe negativt og si om den pillen. Men er jo forskjellig fra person til person..
Bea80 & Gullgutten Skrevet 18. februar 2008 #17 Skrevet 18. februar 2008 Hadde du mensen når du ble gravid på pilla? Bare lurer for jeg tror hele tiden at jeg er gravid hehe (lykkeønskning kanskje) Men jeg går jo på pilla.....yasmin og har mensen når jeg skal (men det er sykt lite)! Og foresten ingenting dårlig å si om de;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå