Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Var ikke like langt på vei som jeg trodde. Etter det jeg hadde regnet ut var terminen 19.juli. Dette var i forhold til mensblødning (som tydeligvis ikke var det), etter at jeg fjernet spiral. Jordmoren ville ikke fastslå terminen siden det var for tidlig, men mente det ble rundt 9.august. Det positive er at jeg får komme tilbake om to uker til ny ultralyd I tillegg skal jeg på enda en ultralyd for å se nøyere på hjertet i slutten av mars. (Både samboeren min og datteren min ble født med et lite hull i hjertet, men det bruker å gro av seg selv og er ikke farlig) Så jeg får se mye til den lille babyen fremover. Og de så kjempe tydelig at det blir en gutt! Kjempegøy!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Det var ganske så stor forkyvning av terminen da... Kjedelig å bli satt så mye tilbake, men som du sa så får du jo noen ekstra ultralyd så du får sett gutten flere ganger :-) Så lenge alt er bra er det ikke så farlig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå