Gå til innhold

Noen med ischias plager??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig plaget med det for tiden.Føles som en kniv sitter i rumpa... Lurer på om jeg skal få time hos legen? Neon med slike plager som vet hva jeg burde gjøre og hva jeg burde la være.... har det med bekken å gjøre?? Er i uke 20 og ha ikke særlig mage altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det ikke er begynnelsen på bekkenløsning?

Legen min trodde jeg hadde ischiasproblemer, men da jeg gikk til kiropraktor så han med en gang at bekkenet mitt er skjevt.. Det var nesten 2 cm forskjell i beinlengden min.. Han knakk litt på meg, og vips; borte!!

Har hørt at mange sier de har ischiasplager, men sjekk opp om bekkenet ditt kan ha sklidd.. Ikke så uvanlig når man er gravid..

Lykke til

Skrevet

Reis til legen og få henvisning videre. Viktig å følge opp smerter i rygg/bekken tidlig så man kan gjøre det beste ut av det.

Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg da jeg var i uke 16. Var hos legen, og han sa at jeg hadde økende bekkenløsning, og fikk henvisning til fysio. Dette har hjulpet meg litt ihvertfall, så andbefaller deg og reise til legen og få sjekket dette, så du får begynt med behandling så fort som mulig, så det ikke blir værre...

Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for svar gode tips. Da skal jeg få meg en time ja....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...