Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er veldig i tvil om det er rier eller kynnere jeg har. Har 20 dager igjen til termin. Skal ha planlagt keisersnitt neste tirsdag siden jeg har hatt det to ganger før. Magen er øm og hard hele tiden. av og til strammer det ekstra til helt nede i magen. Det går ikke bort når jeg reiser og beveger på meg. Har vært slik i over 2 timer nå. Har ikke noe mer utflod en vanlig. Vannet har heller ikke gått. vært på do og hatt avføring 3 ganger i dag. Føler barnet også har vært så rolig i magen i dag. Er veldig usikker på hvordan rier skal være siden jeg første gang var innlagt og ble satt igang, og sist gang var det også planlagt keisersnitt. Bør jeg ringe føden? Eller er dette normalt? Viss dette er kynnere så har jeg ikke hatt kynnere før!"!
2 prinser og en prinsesse Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 du bør nok ringa føden.. høres ut som rier. trode selv att eg jikk med falske rier den dagen eg fikk gutten. men d blei pludseli hast på fødselen.. tok 2,5 time å få han ut fra eg kom på sjukehuse..
♥gullegull08♥ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg ville nok ha ringt føden.. Jeg har og er plaget av sterke kynnere i perioder,(det høres ut som det er det du har) og fikk beskjed av jordmor om å ringe føden hvis de ikke gikk over på et par timer, i følge det hun sa til meg så kunne de gå over til rier hvis de fortsatte i samme styrke og regelmessighet.?! Bedre å ringe enn å risikere noe?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå