KaWi Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Har ett såkalt risikosvangerskap pga. alder, så jeg hadde min første UL i dag 6+2. OG jeg så ett pittelite hjerte som slo =))) Gjett om jeg er lykkelig nå
babysjuk82 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Åh så arti:-) heldi som ha vært på ul. Ha sett på babytøy i dag jeg.å gud noe så smått..kan ik kom på at mine ha vært så små:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå