KENGU Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Da er jeg gravid igjen med tredjemann! Kjempespennende. Tok test litt før ikm i dagtidlig, og den viste positiv :-) Glad og lettet. Er jo en viss spenning som har bygget seg opp den siste tiden..... Har vært kjempekvalm på jobb i dag. Ikke så lett når en ikke vil si det enda. Skal bli godt når en kan fortelle det. Lykke til dere andre som prøver og ikke minst venter i spenning!!!
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer Kengu!! Så moro! Når har du termin? Jeg har ikm i dag eller i morra eller i overimorra.....hehe har veldig vondt i ryggen og veldig mens-smerter, så det er enten eller...kjedelig å vente. men jeg vil liksom ikke teste, for jeg har ikke lyst til å bli skuffa. hehe, jeg er rar... :S Lykke til videre!!
KENGU Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Tror terminen er 30.oktober! Er kjempe glad for å ha termin da. De to andre mine har jeg fått på våren, så jeg har liksom ikke vært gravid på sommeren. Jeg og har hatt veldig menssmerter helt siden el. Syns det var rart siden jeg ikke pleier å ha det. Jammen var det fordi jeg er gravid! Satse på at det er det samme hos deg :-) Jeg har ikke ikm før rundt 20.feb, men klarte ikke å vente lenger.... Fint nick forresten.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer så myyyyyyyyyyyyyyyyye! Håper spiren din klorer seg fast!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå