Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er dvask og slapp i fisken og tenker med gru på den fryktede sesongen som lurer rundt hjørnet. Treningstudio er totalt uaktuelt. Hva kan jeg gjøre hjemme etter ungene er lagt som funker? (Jada, skal legge snopet på hylla nå...)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Pilates dvd fungerer fint, gjerne sammen med 8 min abs som du kan laste ned på limewire:)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Pilates ja, kanskje det an hjelpe? Har også tenkt på denne rockeringen det var snakk om. Er rompa jeg vil løfte, håndtak strammes inn og magen.. hehe... samme det, den kan ikke bli verre:P
**Frøken84** Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 du kan jo gå til innkjøp av strikk og gym ball =0) det er jo fine ting til å ha hjemme=0)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 rockering fungerer fint det. Har ryggproblem og har brukt en del rockering hos fysio. Pilates er bra for hele kroppen....er litt avhengig:)
Mille** Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Henger meg på pilates anbefalingen. Utrolig effektiv, og samtidig skånsom. Gjør øvelser på stuegulvet her så ofte jeg kan. Hvis du i tillegg går turer innimellom og spiser sunt så er det ingen problemer å få fikset opp kroppen til sommeren. )
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Tusen takk for tips=) Har tenkt å bli flinkere til å gå tur også. Denne slappe mamma-kroppen min blir ikke stram uten tiltak, hvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå