Gå til innhold

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

FY FAEN FORBANNA MØKKA DRITT FAEN I HELVETE JEG HATER DENNE MØKKAKROPPEN SOM BARE KAN DRA TIL HELVETE OG LITT LENGER ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

*puh* DET var godt å få ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hva skjer om jeg tørr spørre? :)

Skrevet

hehe, bedre å rope det ut her, enn hjemme i stua ;)

Skrevet

HI...

 

Jeg (tror?) jeg vet hvordan du har det.... ventet du på noe? Som ikke ble som forventet??

 

Klem

Skrevet

Er i gang med prøverørregime, det blir faen ikke modent og jeg har gått på sprøyter i 26 dager! Normalen er 11-14 dager... er så sliten og lei av alle hormoner og det å ikke vite... Sitter bare å griner fordi jeg er så sliten...

Skrevet

vil du ha en kopp cyber-te og en cyber-klem?? Jeg har ikke litt mulighet til å vite hvordan du har det, for jeg får unger altfor fort, men å vente på noe som ikke kommer det kan ikke være godt! Jeg ønkser deg alt godt å lykke til!

 

klem fra

Skrevet

Skjønner akkurat hvordan du har det, been there, done that!

 

Kanskje det er på tide å tenke på noe annet? Prøve i hvertfall.... Jeg for min del vet det ikke er lett etter mine 2 fullgåtte og en 12 - pakk med egg senere. Men jeg måtte bare ta meg selv i nakken og omrokkere litt på prioriteringene i livet mitt. Ass. befruktning ble nedstemt i forhold til hva som var viktig. Nedtur hver gang noen ble gravide, for det skulle jo vært meg!!!

 

Etter drittale forsøk gikk jeg til frisøren, tok sol, reiste bort med mannen og div annet. Det er kjempeviktig å ikke glemme hverandre i denne prosessen.

 

Har legene noe svar på hvorfor det ikke blir modent?

 

Skrevet

Nei, han skjønner det ikke... Har ny time på fredag og da er det sjefen som skal se på meg... Mulig jeg blir henvist til Aleris for der tar de jo ut umodne egg og modner i laben... Ellers vurderer jeg å bare begynne å fylle ut adopsjonsskjemaene...

Skrevet

Så rart... men en annens leges uttalelse er aldri dumt.

Håper for deres del at det ordner seg og gjør det ikke det så må dere ikke gi opp. Du sier det jo selv at da vurderer adopsjon - sett i gang, det er ikke noe å vente på.

 

Lykke til på fredag, et barn blir det (håper jeg) på den ene eller andre måten:o)

 

Klem fra en annen med egg som ikke virker...

Skrevet

Men jeg takker ja til cyber-te og cyber-klem! Har du cyber-sjokkis også, eller?

Skrevet

Få det ut, det er ikke sunt å holde det inne. Ikke gi deg før legene gir seg (eller du føler du ikke orker mer)

 

Jeg sender deg en stor klem

Skrevet

ikke modner??? betyder det at de ikke vokser?

 

Er det dit første forsøk??

Skrevet

Ja, det er eggene og eggposene som ikke vil bli modne... Ja, dette er første ivf forsøket vårt... Guttungen var ren og skjær pergo-flaks!

 

Takker høyere makter for det lille mirakelet vi har fått!!!!

Skrevet

så rart. har du fått økt doserne??

Tror jeg var på 275 IE

Skrevet

Har fått økt dosen fra 225 IE til 300 IE...

Skrevet

Stakkels dig!!!!

-det positive må vel være at du ikke kommer til at bry dig om blodprøver mere :-)

 

Lykke til,

hold oss oppdateret.

Har du prøvet akkupunktur og zoneterapi?

Skrevet

Har brukt over 15000,- på medisiner allerede, så vi har ikke råd til mer... Og skal vi over til Aleris vil jo det kanskje bli ytterligere 25000... så vi har ikke 400,- ekstra i måneden... :-(

 

Så sprøyteskrekken min er ikke like ille som for 6 mnd siden, nei... hehe

Skrevet

Vet ikke hvordan reglerne er mere? men får dere ikke dekket alt av medisiner? etter de 18000??

Skrevet

Offentlig får man jo dekket alt over 15000,- men Aleris er vel en privatklinikk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...