ann-k 82 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Har innemellom vonde stikninger i den ene puppen,også når jeg ammer,men det er ikke melka som strømmer/kommer for det kjennes helt annerledes ut og ikke sånn vondt. Har en gutt på 6 uker som jeg har fullammet,og nå i det siste har jeg kjent de stikningene,kjennes nesten som noen stikker nåler i puppen. Noen som aner hva det kan komme av,eller hatt det sånn??
Krøvvel Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 HS sa til meg at det var sånn sopp kjentes ut (at du har sopp på brystvorten). Hun sa det var som neon stakk nåler i puppen... Men det er jo ikke sikkert det er det da.
Stolt mamma Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Brystbetennelse? Har du/har hatt feber? Jeg fikk feber og stikninger i brystet.. var betennelse og jeg måtte på antibiotikakur.. Kontakt lege for sikkerhetsskyld du...
ann-k 82 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Uffda,har soppen noe å si for amminga? Kan man amme fordet? Ikke "farlig" for ungen vel?
ann-k 82 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 Har ikke hatt noe feber,ikke enda hvert fall.. Ja,spørs om jeg må ringe noen,men er lege eller helsestasjon best å ringe til i slike tilfeller?
Stolt mamma Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 jeg ville ringt lege - tilfelle du må ha medisiner.. Hvis det er brystbetennelse så kan du amme. Får antibiotika som ikke går i morsmelka. Kjenn etter om du har noen klumper i puppene.. ta en varm dusj og masser ut melk... Får du feber må du ringe lege/legevakt med en gang,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå