Gå til innhold

Jeg må ha verdens mest tafatte mann!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han lar seg overkjøre av en biomor som styrer samværet slik det passer henne (og hun vil i utgangspunktet at han ikke har kontakt med de i hele tatt), men det verste er at han ikke gjør noenting for å få orden i det! Og barna savner far!

Imens sliter han selv med savnet av barna, jeg får all driten i form av hans dårlige humør. Jeg støtter, backer opp, gir han navn og nummer til de som kan hjelpe han i dette.. Og han gjør ingenting med det! Han får det faen meg servert på sølvfat jo! Ingen andre ordner opp for han om ikke han gjør en innsats selv!

Om du leser dette kjære, som du noen ganger gjør, så er jeg dritt lei hele opplegget. Enten tar du ansvar for deg og dine barn, ellers så går jeg og tar halve huset med meg.

Hilsen stemora

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han der var ikke mye å skrive hjem om altså...Misunner ingen en sånn en!!!!

Skrevet

Hvis dere ikke allerede har fått barn sammen, hadde jeg sett til å kommet meg derifra med en eneste gang. Hvis dere har barn hadde jeg slept han etter håret inn på nærmeste familievernkontor!!! Get some help people! Er jo ikke mulig å leve i harmoni med et så tafatt menneske... Håper tross alt dere klarer å fixe dette - Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...