Lille-My,75 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Litt ekkelt, kanskje, men jeg håper det er noen som kan hjelpe meg med litt kunnskap :-) Jeg har fått diare i dag... i tillegg til oppkast. Avføringen ligner nesten på vann... Og virker som den aldri tar slutt, selv om jeg ikke klarer å spise noenting. Noen som vet om dette kan være farlig for fosteret?
lin76 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Drikk masse, alt du klarer å få i deg av vatn og brus og juice og saft og svak te. Sjølv om det føles som at alt renn rett gjennom eller kjem opp igjen, blir det litt igjen i magen, og det er viktig både for deg og fosteret med skikkeleg væskebalanse. Men så lenge du ikkje får høg feber eller vonde magesmerter, er ikkje diare farleg i seg sjølv. God betring!
bebi-i-magen Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 det er overhode ikke farlig:) hadde det selv når jeg var i begynnelsen av svangerskap,var veld i uke 7,spydde og ja i 3 dager.. og er nå 24uker på vei med lillegutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå