Sizzieli Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hva slags skinn velger dere til vogn og seng? Er det virkelig nødvendig å kjøpe skinn til 700-800 kroner. Eller er det verdt pengene å investere i det? Litt usikker her.....
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 dytter. dette lurer jeg også på! Har veldig lyst på sånn de selger hos nøstebarn, men er det egentlig nødvendig?
Fullrulle86 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 jeg skal ha det som di har på nøstebarn. Jeg er tante til 5 jenter å alle har brukt disse liggeskinnene! de er fantastisk god og mye, og di klør ikke. Ullen er dessuten veldig kort og kompakt så babyen får ikke håt i munnen å øynene osv. det er nesten som å ligge på en kosebamse:o) kan anbefales på det varmeste! de billigere variantene har ikke altid den samme kvaliteten som disse! jeg syns jaffal di er verdt hver krone:o)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 ja jeg er enig med snøvit her, de har bedre kvalitet å tåler masse,loer ikke,blir fine etter vask,myke,korthårede,ullen tvinner seg ikke..
simba>>>3gutter Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har ett fra jysk som jeg gav 250 kr for og har vært veldig fornøyd med det.
Cassandra80 Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har ingen erfaring med de billige variantene, men har selv et fra Nøstebarn og er veeeldig fornøyd med det.
Lykkeliten123 Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Bruker dere soveskinn i sengen også, eller bare i vogna? Hele året?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå