Gå til innhold

"%#¤/%&#¤/)(¤/?==")/)"#%!¤"#!#@"#!2@(#/&)¤(/=)@"=)¤(=#!!222@!"("(¤/%"(&¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååååååååå, jeg er såååååååå sinnaaaaaaaaaaa!!!

Vi hadde visning på leiligheten vår på fredag, og det var et par der som var såååååå interesserte. De sa til og med: "Vi kommer til å legge inn et bud." Og så hadde megleren snakket med dem dagen etter, og da sa de det sammen. Så da har vi gått med skyhøye forventninger og håper på et bud i dag, men så får vi beskjed om at de har kjøpt en annen leilighet i bygget som var 1 mill dyrere enn vår.

Neineineineinei!!!!! *stangehodetiveggen* Jeg har lyst til å griiiiiiiiine! Sitter på jobb med klump i halsen og er skikkelig lei meg og skuffa! Nå har vi prøvd å selge i ETT ÅR uten å få et eneste bud, og endelig trodde vi at vi hadde fått napp. Men neida! (#/%&!"=)¤"=#"%¤/!"¤!%&¤#

Jeg har lyst til å banne!!! Skikkelig høyt!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Kom igjen. Jeg tåler å høre det. Ut med det.

Skrevet

Oi da... Er det lite interesse generelt i området, eller bare hos dere? Har dere vurdert å legge litt penger i leiligheten og shine den opp litt?

Var dumt de ikke kjøpte da!

Skrevet

Bann i vei.

Og styr unna da dusteleilighetene fremover;) Hehe...

Tommage; det er leiligheter med fellesgjeld som har oppført seg ufint de siste årene:p Hehe...

Skrevet

fryktelig kjipt! jeg skjønner godt at du blir både frustrert og lei deg!

Banning er nå det minste du kan unne deg å gjøre ...

Lykke til med videre salg!

Skrevet

Ah, ok... Har så lite greie på dette med leiligheter og borettslag jeg=p

Skrevet

Ja, det er leiligheter med skyhøy fellesgjeld som folk er veldig skeptiske til! Men de andre leilighetene i bygge blir jo solgt da, så vi skjønner ingenting! Begynner å få mistanke om at megleren til alle de andre leilighetene slenger dritt om vår leilighet, siden vi har en annen megler. Vår megler har et godt rykte, men megleren til de andre leilighetene har skikkelig dårlig rykte. Så det forundrer meg ikke om de driver med sånn drittkasting.

Mannen min ringte og latet som han var interessert i en av leilighetene til den andre megleren i fjor vår, og da fikk han vite om VÅR leilighet at den var myyyye dyrere og myyyye mindre. Noe som ikke er tilfelle i det hele tatt. Så jeg tror de feilinformerer folk med vilje. De sleipingene!

Grrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...