storebror og junibaby=) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 hvordan er dem i str? Må ha en ny vårdress.tenkte å bestille classic,for da kan han ha den til vinteren igjen og. han er 2 år og ca 88 cm høy(+ -) Tenkte å bestille 98,tror dere det holder? Må ha en ennå en ny vinterdress til neste år også å da bestiller jeg 104,så blir det bare en å bytte i året om dere skjønner?En som er litt stor hele tiden.... Sikkert kronglete forklart men hehe
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 tror kanskje at 98 holder. De er veldig vanlig i str. på en måte. Men fordelen er at de kan strammes på midten og kan godt kjøpes litt store. Guttene mine har arvet troll dressen og den er slitesterk.
2nj♥ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har en gutt på 2,5 år. Han var 94.5 cm på 2 års kontrollen, og han har str 98. Denne passer fint hele denne vinteren. Han har i tillegg en Ticket to heaven-dress i 98, og den er nok litt større i størrelsen.
storebror og junibaby=) Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 bestiller ikke føre i kveld,så hører gjerne flere erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå