lille oscar + bebis Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 hei på dere!' tenker på dette med dåpen.. Hvor mye gir dere i presang til deres eget barn til dåpen? og hva gir dere??
♥lurelure♥ Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 kjøpte enn stor tinn tallerken fra hadeland. kostet 1999 kr. graverte inn "jeg folder mine hender små.................... samt navn og dåpsdato". og hva kosta graveringen? jo, 1900kr!!!!!!!!!!!!! Herlighet så dyrt!!!!! Dessuten hadde vi dåpen hjemme med middag, dessert og kaker til 20 stk Så det kom jo på noen tusen.... Egentlig nok gave i seg selv.....
Phantom´ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Vi har ikke gitt dåpsgaver til våre barn. Arrangerer en fin fest, det får holde. KOmmer ikke til å kjøpe noe til 3.mann heller. Det blir nok av ting å handle uansett...
♥lurelure♥ Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe til nestemann.... Eller må jeg det kanskje (eller så er mamma urettferdig - heheheheheheh!!!) Men anbefaler å sjekke pris først hvis dere skal gravere noe. Jeg fikk hakaslepp!!!
janeymaleney(uke 39) Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 visste ikke at det var vanlig å gi presang til sitt eget barn... de får jo alltids nok fra familie og venner,og en fest og ikke minst oppdragelse fra oss holder ikke det da? hvis jeg skulle gitt noe hadde det nok blit penger på bok! eller overførsel av mitt eget BOB- medlemsskap! det skal hun få uansett!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Holder deg ikke med å betale dåpen? ungene får jo så mye uansett. Og det de trenger kjøper man jo !
Tredje bolla i magen :) Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Har kjøpt rør til dåpsattesten til begge våre. Jeg ventet til etter dåpen og så hva de fikk først. Så kjøpte jeg det vi ønsket til dem men ikke hadde fått :-)
Lompa75 Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Vi kjøpte et hjertesmykke med Fader vår på baksiden til førstemann. Det gir vi til nr to også. De koster mellom 3-500,-, tror jeg(husker ikke nøyaktig). Dette smykke brukte vi på dåpsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå