Gå til innhold

62 størrelsen fosvant bare...


Sunshine2222

Anbefalte innlegg

og jeg som hadde så masse søtt og rosa :-) Nå har jeg ryddet det vekk med tngt hjerte, hehe..... Får håpe 68 holder en stund da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til problemet... Har ryddet vekk 3 store kasser med klær fra str fra 50- noe i 62.. bruker mest i 62 og noe i 68.. de vokser jo såå fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her forsvant 68 minst like fort... Har faktisk begynt å kjøpe inn litt i 80 og noe av det passer allerede!!!! Det må da stoppe opp litt snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på 74 i noen uker allerede faktisk, går såå fort !! Nesten synd å rydde vekk alle disse små søte, nesten ubrukte klærne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har alle str rast forbi, men 62 som har vart lengst. Bruker 68 og 74 nå, har to store esker med klær som er for smått allerede. Får håpe vi får bruk for det snart igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt opprydning i kommoden. Mannen blir så stressa hvis klærne ikke passer....hehe. Jeg har som regel oversikt over hva som er vokst i fra, men han aner ikke. Men nå er alt 62 pakket vekk, og 68 og 74 funnet frem. Jeg hadde jo en del fra før.....men skal shoppe litt nytt i Trondheim. Skal på jentetur med begge jentene mine og besøke en venninne i mars. Da skal vi kose oss litt i butikker også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det går unna!

driver å bruker 62 en siste gang nå før det skal pakkes bort..

hun er jo minst 64cm (var det på 3mnd-kontroll for snart 3uker siden) så er jo ikke så rart at det begynner å bli litt kort! er jo forskjellig på merkene, så noe (f.x polarn o pyret) passer ennå. men har pakket bort noe, og flyttet 68 en skuff opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...