Gå til innhold

Hun åler seg fram.....:-)


Sunshine2222

Anbefalte innlegg

Her er koden knekket.... nå er det opp med rompa og sparke i fra. Jeg syns det er tidlig må innrømme det. Vi har ikke oppfordret eller trent, hun liker ikke å ligge på gulvet alene engang.... Noen andre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var tidlig!!! Da er det bare å sikre stikk-kontakter og rydde vekk alt som står på gulvet;-)

 

Mini ligger fortsatt på ryggen hun... HUn har begynt å velte over til siden, men ruller ikke... så her kan vi ta det emd ro en stund til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg vet.... hadde håpet på ro litt til :-) Satser på at det tar en god stund før hun krabber og at ålestadiet holder seg en stund!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig altså ??? Er da supertidlig ???? Har du el mannen vært sånn tidlige ?? Må nesten si jeg er glad vi ikke er kommet så langt enda.. hehe.. Blir straks mer slitsomt da... :) Min gutt ruller å ruller å ruller, men tror nok det er langt igjen til åling... Gøy når det skjer noe nytt å da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! Går det fremover nå? Er jo en ukes tid siden du skrev innlegget :-)

 

Gutten vår driver også på slik, jobber veldig med beina om dagen, og idag klarte han å sparke ifra slik at han kom seg litt fremover, blir morsomt å se når han får skikkelig dreisen på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hehe, godt det er flere med ammetåke :-) Her har PCèn vært i uorden, så jeg har ikke kunnet svart. Satte henne på fanget jeg :- Syntes det var veldig tidlig, så jeg håpet hun kunne gjøre noe annet i steden. Det funket! Nå prater hun mye isteden, så nå er det ned på gulvet for å jobbe seg frem igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...